Algemeen
Nee! Wij verstrekken enkel de locatie, niet de toegang, het is dus aan jezelf om toestemming te krijgen om een gebouw te betreden.
Het is illegaal om zonder toestemming andermans eigendom te betreden.
Bestelling
Je kan de coördinaten direct na de bestelling downloaden ook ontvang je een e-mail met de coördinaten en kan je ze altijd terugvinden onder mijn locaties.
Je krijgt na de bestelling een e-mail met instructies om de kaart te bekijken. Het pakket is ook via mijn locaties > Mijn pakketten / Lidmaatschap in te zien.
De meeste pakketten zijn per maand opzegbaar na de minimum periode, het opzeggen van een abonnement kan via de mijn account pagina maar hier mag je ons ook altijd een berichtje over sturen.
Je abonnement wordt elke maand in rekening gebracht op de dag dat je deze afgesloten hebt. Bijvoorbeeld: Je besteld op maandag 6 januari het pakket dan wordt deze opeenvolgend op 6 februari, 6 maart etc verlengd.
Losse locaties
Wat jammer! Wij ruilen deze graag met je om. Neem contact met ons op en geeft wat bewijs over de locatie status zoals bijvoorbeeld een foto.
In de download die je hebt ontvangen staat een lang getal met een punt en komma. Dit kan je plakken in een navigatie naar keuze (bijvoorbeeld Google Maps). Hierna kan je er heen navigeren.
Bekijk reviews op de locatie pagina of op een website zoals Urbexshare.com. Mocht een locatie na aanschaffen toch niet meer toegankelijk zijn dan ruilen wij deze graag met je om.
Pakketten
Op de kaart kan je klikken op een locatie of zoeken naar de naam. In het locatie veld staat de Naam, coördinaat en “open in”. Hier kan je kiezen voor Google Maps of Apple Maps om direct te navigeren.
Het kan soms een aantal uren duren voor je toegang hebt tot een recent aangeschaft pakket. Al jou pakketten zijn zichtbaar onder Mijn Locaties > Mijn Pakketten / Lidmaatschap.
De meeste pakketten zijn per maand opzegbaar na de minimum periode, het opzeggen van een abonnement kan via de mijn account pagina maar hier mag je ons ook altijd een berichtje over sturen.
Nee, helaas is dit niet mogelijk, wij houden de mappen in ons eigen beheer zodat wij deze ten alle tijden kunnen updaten
Je abonnement wordt elke maand in rekening gebracht op de dag dat je deze afgesloten hebt. Bijvoorbeeld: Je besteld op maandag 6 januari het pakket dan wordt deze opeenvolgend op 6 februari, 6 maart etc verlengd.