Kan ik de mappen ook downloaden?
Nee, helaas is dit niet mogelijk, wij houden de mappen in ons eigen beheer zodat wij deze ten alle tijden kunnen updaten
Kan ik de mappen ook downloaden? Meer lezen »
Nee, helaas is dit niet mogelijk, wij houden de mappen in ons eigen beheer zodat wij deze ten alle tijden kunnen updaten
Kan ik de mappen ook downloaden? Meer lezen »
Je abonnement wordt elke maand in rekening gebracht op de dag dat je deze afgesloten hebt. Bijvoorbeeld: Je besteld op maandag 6 januari het pakket dan wordt deze opeenvolgend op 6 februari, 6 maart etc verlengd.
Wanneer wordt mijn abonnement in rekening gebracht? Meer lezen »
De meeste pakketten zijn per maand opzegbaar na de minimum periode, het opzeggen van een abonnement kan via de mijn account pagina maar hier mag je ons ook altijd een berichtje over sturen.
Ik wil mijn locatie abonnement opzeggen Meer lezen »
Nee! Wij verstrekken enkel de locatie, niet de toegang, het is dus aan jezelf om toestemming te krijgen om een gebouw te betreden. Het is illegaal om zonder toestemming andermans eigendom te betreden.
Is deze locatie legaal te betreden? Meer lezen »
Bekijk reviews op de locatie pagina of op een website zoals Urbexshare.com. Mocht een locatie na aanschaffen toch niet meer toegankelijk zijn dan ruilen wij deze graag met je om.
Hoe weet ik of een locatie nog toegankelijk is? Meer lezen »
Wat jammer! Wij ruilen deze graag met je om. Neem contact met ons op en geeft wat bewijs over de locatie status zoals bijvoorbeeld een foto.
Deze locatie is niet meer toegankelijk, wat nu? Meer lezen »
In de download die je hebt ontvangen staat een lang getal met een punt en komma. Dit kan je plakken in een navigatie naar keuze (bijvoorbeeld Google Maps). Hierna kan je er heen navigeren.
Hoe gebruik in een coördinaat? Meer lezen »
Op de kaart kan je klikken op een locatie of zoeken naar de naam. In het locatie veld staat de Naam, coördinaat en “open in”. Hier kan je kiezen voor Google Maps of Apple Maps om direct te navigeren.
Hoe navigeer ik naar een locatie? Meer lezen »
Het kan soms een aantal uren duren voor je toegang hebt tot een recent aangeschaft pakket. Al jou pakketten zijn zichtbaar onder Mijn Locaties > Mijn Pakketten / Lidmaatschap.
Ik kan (nog) niet bij mijn locatie-pakket. Meer lezen »
Je krijgt na de bestelling een e-mail met instructies om de kaart te bekijken. Het pakket is ook via mijn locaties > Mijn pakketten / Lidmaatschap in te zien.
Hoe open ik mijn locatie-pakket? Meer lezen »