Archieven: FAQs

Wanneer wordt mijn abonnement in rekening gebracht?

Je abonnement wordt elke maand in rekening gebracht op de dag dat je deze afgesloten hebt. Bijvoorbeeld: Je besteld op maandag 6 januari het pakket dan wordt deze opeenvolgend op 6 februari, 6 maart etc verlengd.

Ik wil mijn locatie abonnement opzeggen

De meeste pakketten zijn per maand opzegbaar na de minimum periode, het opzeggen van een abonnement kan via de mijn account pagina maar hier mag je ons ook altijd een berichtje over sturen.

Is deze locatie legaal te betreden?

Je betreed meestal het huis, kasteel, fabriek of gebied wat van iemand anders is. Vraag daarom bij twijfel altijd zelf om toestemming van de eigenaar.

Hoe gebruik in een coördinaat?

In de download die je hebt ontvangen staat een lang getal met een punt en komma. Dit kan je plakken in een navigatie naar keuze (bijvoorbeeld Google Maps). Hierna kan je er heen navigeren.

Hoe navigeer ik naar een locatie?

Op de kaart kan je klikken op een locatie of zoeken naar de naam. In het locatie veld staat de Naam, coördinaat en “open in”. Hier kan je kiezen voor Google Maps of Apple Maps om direct te navigeren.

Ik kan (nog) niet bij mijn locatie-pakket.

Het kan soms een aantal uren duren voor je toegang hebt tot een recent aangeschaft pakket. Al jou pakketten zijn zichtbaar onder Mijn Locaties > Mijn Pakketten / Lidmaatschap.

Hoe open ik mijn locatie-pakket?

Je krijgt na de bestelling een e-mail met instructies om de kaart te bekijken. Het pakket is ook via mijn locaties > Mijn pakketten / Lidmaatschap in te zien.

Winkelwagen