FAQ categorie: Pakketten

Wanneer wordt mijn abonnement in rekening gebracht?

Je abonnement wordt elke maand in rekening gebracht op de dag dat je deze afgesloten hebt. Bijvoorbeeld: Je besteld op maandag 6 januari het pakket dan wordt deze opeenvolgend op 6 februari, 6 maart etc verlengd.

Ik wil mijn locatie abonnement opzeggen

De meeste pakketten zijn per maand opzegbaar na de minimum periode, het opzeggen van een abonnement kan via de mijn account pagina maar hier mag je ons ook altijd een berichtje over sturen.

Hoe navigeer ik naar een locatie?

Op de kaart kan je klikken op een locatie of zoeken naar de naam. In het locatie veld staat de Naam, coördinaat en “open in”. Hier kan je kiezen voor Google Maps of Apple Maps om direct te navigeren.

Ik kan (nog) niet bij mijn locatie-pakket.

Het kan soms een aantal uren duren voor je toegang hebt tot een recent aangeschaft pakket. Al jou pakketten zijn zichtbaar onder Mijn Locaties > Mijn Pakketten / Lidmaatschap.

Winkelwagen